lördag 17 mars 2012

Rik,men får ändå bidrag!!?? LYSSNA politiker!!!!!!!!





Jag blir så förbannad på att tex. barnbidraget inte tas bort för dom som verkligen inte behöver det, helt jävla idiotiskt att tex.prinsessan Viktoria får bidraget- Fan vad pengar staten kunde få in om dom ändrade på det åtminstonde,inte att dom bara tog bort hennes bidrag utan från alla som tjänar över 500.000/år. (Inkomstpröva) Det heter ju ändå barnBIDRAG och dom rika behöver inte BIDRAG!?
Själv så torkar jag mig på Mc.Donald´s hårda servetter idag,då jag inte har toapapper och så hade jag senap på frukostmackan,för jag hade inget annat. :(  Och då har jag arbetat i 25års tid och betalat skatt,varit sjukskriven i lite över ett år och det här är vad man får tillbaks,ca. 11.000kr/månaden efter skatt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bitter? Ja,är det så konstigt?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar