söndag 27 maj 2012

Oro-ångest!

Jag är så trött på att må så här!! Känna mig så här svag...rädd..orolig! Jag vill kasta in handduken..ge upp..orkar inte kämpa längre. Jag vågar inte kolla kontosaldot,är rädd för att det blir något strul med fk. så dom inte betalar ut pengarna nu då jag arbetstränar. Jag oroar mig för min bil..som jag vill bli av med,men måste få lite pengar för den åtminstone,annars kommer jag och må dåligt för den förlusten.
Jag ska gå upp i arbetsträningstid imorgon,ska ha lunch med dom och jobba en timme efter lunch också...är såååå stressad över det. Jag måste handla idag,men jag kan inte tänka...vad ska jag handla? Måste tänka flera dagar fram,så jag slipper handla i veckan.
Jag låg kvar i sängen idag...ville inte gå upp och fejsa världen.Men måste till tvättstugan idag.
HATAR MÅSTEN!!
Varför mår jag inte bättre av mina "lyckopiller"?! Jag behöver HJÄLP!
Jag börjar få kusliga tankar...om knivar,mord...som jag inte vill gå in på här..men som visar att min hjärna inte är frisk. Tyvärr kan man inte TVINGA hjärnan och må bra.
Jag VILL ju klara av att arbeta..jag VILL klara av och tänka positivt och njuta av det fina vädret och människorna...Men hur gör man?! När tankarna är svarta,så kan inte solen skina igenom det svarta mörkret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar