lördag 19 maj 2012

SVÅRT!

Vad svårt det är och tillåta sig att inte göra någonting..bara vila och sova när jag känner för det.Sjukt stressande stundvis.Man tänker *borde jag inte...*jag ska nog...*jag kan ju inte bara lata mig.
Har varit på väg....både på det ena och det andra idag,men...här sitter jag och gör ingenting mer än spelar menlösa spel på datorn. Läser på fb. hur duktiga alla har varit igen...gjort en massa saker,träffat människor,njutit av det fina vädret och själv så är jag.................tråkig,osynlig och obetydlig.
Har återigen inte ens pratat med någon sen i onsdags.Telefonen ringde i torsdags,men jag vågade inte svara.
Lusten att leva och skratta,känna, är som bortblåst...
Jag är inte kär eller ens intresserad av någon,vilket är lite ovanligt för att vara jag..jag brukar alltid bli besatt och fantisera om någon.
Jag är inte direkt deprimerad heller...vad FAN är jag?..Kan man vara INGENTING!?
Mina nyktra perioder blir längre...Men den 25:e ska jag dricka lite,för då går jag och ser/lyssnar på Ozzy and friends.

1 kommentar:

  1. Att gå från ett par dagars eufori till att inte känna någonting är väl i alla fall bättre än den mentala "baksmällan" du upplevt förut? Och det dåliga samvetet för att man inte tar sig för något drabbar ju alla vara sig man är frisk eller inte...tror det är bra att tillåta sig att ha sånna helger ibland...vi ses på Ozzy kram.C

    SvaraRadera