tisdag 26 juni 2012

Hatar och vara beroende!!

Har haft en jobbig natt/dag...känner abstinens..är skakig,ångestfylld,svettas osv. och så sover jag bara korta stunder..hinner drömma mysko drömmar,men vaknar mitt i dom.
Låg i sängen till 13.00 idag..gick inte ens upp för att ringa till jobbet,klarade inte av det.
Är lite rädd..hatar och vara svag..hatar och inte klara av saker...som arbetsträningen tex...Snart ska räkningarna betalas igen..alltid samma oro att pengarna inte räcker. jag MÅSTE sälja iväg min bil den här veckan,kan ju inte betala försäkring för en bil som bara står! Men tar en dag i taget..ska bli fri från sömntablettberoendet först. Fast våndas,skulle vara såååååå skönt o hämta ut och sova bort måendet igen.
Hörde att stroppsyrran och morsan hade blivit osams....hi,hi! Lite skadeglad är jag.....

1 kommentar:

  1. Oavsett vad man säger så är sanningen den att ibland så är den enda sanna glädjen skadeglädjen, och det är fan inget att skämmas för!!

    Kram!

    SvaraRadera