måndag 13 augusti 2012

HETSäta

Förstår att det heter hetsätning,för när man hetsäter så VRÄKER man i sig maten,jag hinner knappt tugga,munnen fylls o tårarna börjar rinna. Sen spyr man olika mycket..ibland lämnar man lite kvar,eller så blir det som det vart nu...Man spyr tills det känns att man spyr ut inälvorna. Det jobbiga för mig är att det ser ut som jag hade gråtit en vecka..ögonen svullnar upp och blir röda. :(
Nu är andra frågan om jag ska försöka sova utan sleepis,eller ta den enkla vägen till sömn.

1 kommentar:

  1. Aha, man klickar på sin vänstra knapp, sedan kommer
    en ruta upp där man kan välja "Chat".
    Annars när du kollar din Wordfued, då alla dina
    motståndare är med, håll in lite på min länk
    så kommer en fråga om du vill ta upp chat med mig! =)

    Hoppas det gick att förstå. ;D

    SvaraRadera