söndag 2 september 2012

AJ!

Jag rev upp såren igen genom att gå fram till "måbramänniskan" och kramas. Fan,vad underbart det kändes..men NU känns det inte lika underbart längre. Fan,fan,fan! Fast vi är fb. vänner igen..trots att jag DÖDADE honom där förut. Men han har inte skrivit nåt till mig. :(

En annan snubbe som sårar mig,genom att behandla mig "billigt" är en typ jag kännt länge..en söting..ordentlig svenssonkille som har  sambo o barn med henne. Jag har förresten hånglat med hans flickvän på en fest..vi hade en "magisk" kväll/natt. ;-) (han vet om det).. Han o jag lärde känna varann bättre under en lång biltur tillsammans för 3år sen och började prata om intima hemligheter. Sen har han skickat snälla sms lite då o då om att han tänker på mig. Men NU..så vill han bara ha porriga bilder på mig, det enda han "tjatar" om...nya bilder...-kan du inte skicka en hel skiva med filmsnuttar på dig osv.osv.
HAN..den gulliga svenssonkillen blev även han som alla andra män i min närhet.

Men det är overkliga "Objektet",som försvunnit helt och så "måbramänniskan" som har mitt hjärta i sina händer...och dom gör den illa..det gör så ont och vara jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar