tisdag 13 november 2012

Från knulldocka till terapistdocka?!

"Kondommannen" var ju här för nån dag sen och ville prata av sig,eftersom det tagit slut mellan han o hans sambo. Inatt skrev "Måbramänniskan" att han vill komma hit och prata!! Det är jobbigt mellan han och hans sambo!! Hans sambo skickade även vänförfrågan till mig på fb. och skrev överdrivet gulliga mess som hon avslutade med kram...suck!! Hon skrev -
 
Hej allt bra ?? Göres ?? Varför inte vara vänner här på FB när du är vän med min pojkvän (sambo).
Jag svarade-Jag känner ju inte dig..
Och hon -Nä men min sambo. ; ) du Har ju träffat mig liv oxå ; )Nä ny skall vi mysa och gosa å sen sova. Sov gott. Kram

Hon gick även in på hans fb-konto i helgen och skrev- Far o flyg lämna mig ifred.
Visste på engång att det inte var "måbramänniskan" som hade skrivit det.
Hon är runt 40 men beter sig som en tonåring.

En utav dom snällare "kukarna" skrev till mig igår också..ville träffas..och när jag frågade -Varför? Så svarade han-
saknar dej.....tycker ju någonstans om dej...d borde du veta...
(Även han har en flickvän)

"Sötkuken" sms:ade häromdan-Ring mig!

Kan inte jag få hitta någon som BARA är min? Som jag betyder något för? :-(

    Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar