fredag 24 februari 2012

Mår så dåligt..

Skulle vilja åka och handla massa skit som man kunde vräka i sig och spy. Åt en liten portion mat och spydde upp det,kändes lite skönt,men hjärnan mal på att -MERA,MERA!!
Men har tagit sömntabletter nu istället...trots att det känns fördjävligt..har inte gjort NÅGONTING vettigt idag,mer än tvättat mig.

Är besatt av stressande datorspel...såna som går på tid...blir frustrerad speciellt på en som jag inte är så bra på som jag önskade,hur jag än kämpar..kan sitta i timmar och bara nöta och försöka om o om igen.
Har märkt att jag lätt blir besatt av saker och människor..+ en del kryddor/mat. Fyller hjärnan med mina besattheter,stressar den..därför jag inte kan somna heller. Så var det då jag jobbade också...kunde inte koppla bort det jag inte hunnit med,tänkte ibland månader framåt vad jag MÅSTE göra,blev jag förbannad på någon/något så var det värst..gick igenom i hjärnan miljoner gånger hur och vad jag skulle säga...eller göra.Den andra personen hade oftast redan sluta tänka på det som hänt,medans jag våndades. Tar allting så allvarligt,minsta lilla fel ord eller grej. Har svårt att glömma och förlåta.
Är lite sugen på att dricka...men samtidigt inte..har blivit så full dom senaste gångerna..ingen kul...man får sån ångest efteråt.
Mmm..nu börjar jag känna mig flummig...slipper den här ensamhetskänslan ett par timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar