torsdag 23 februari 2012

Nu??

Nu funkar det..skönt,installerade en nyare version av Windows Internet Exploder.
Har väl inte så mycket och skriva...livet är kass..men jag har kört igång med mina promenader igen iaf.
Men annars så är jag levande död.
Förbannad på Carema som bara skiter i mig..övergav mig.
Förbannad på att sjukdomar är tidsbestämda nuförtiden,man KAN inte knäppa med fingrarna och må bra igen!!
Jag kämpar varje dag med att bara försöka leva...fungerar inte..är TRASIG!!
Tänkte på mina tidigare jobb inatt,hur dåligt jag mådde då jag var tvungen och jobba ihop med människor,jag slet som 3st,bara för att få jobba ensam,men speciellt på senaste jobbet,så fick man sällan det...så jag led verkligen. Och efter ett tag så led dom som fick jobba med mig också..jag var arbetsledare och det dom gjorde dög aldrig för mig eftersom allt skulle vara exakt på mitt sätt. På en firmafest så sa en kille som arbetade "åt" mig att jag behandlade honom som en hund+ att han sa till hans efterträdare att -Jobbar du med henne,så behöver du inte tänka,hon tänker åt dig.
Det gick lite bättre och jobba med killar,tjejer klarade jag inte av alls. På Delicato där jag också var ansvarig,så jobbade det nästan bara brudar...men där kunde jag efter ett tag arbeta ensam...trots att vi skulle varit 3st. egentligen. Fast ibland fick man ju hjälpa till på dom andra linjerna,om jag blivit färdig tidigt och då blev jag nervös och konstig...ingen kul alls. Jobbigt och lyssna på kvinnokackel,som jag knappt förstod...man bara ler fånigt och skrattar då andra skrattar eller så lyssnar man på skitsnacket om någon annan.
Kämpar även med hetsätningstankar/spyendet..Har spytt nästan varje kväll igen. Det blir så när jag inte träffar någon som gör mig illa,då måste jag "straffa" mig själv med att spy istället.Har inte råd och hetsäta...men spyr det lilla jag äter på kvällen ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar