fredag 6 juli 2012

Faller igen..

Min "nya" bil klarade inte av besiktingen ua.,så den måste lagas o ombesiktas inom en månad.Alltså måste jag ringa till bilfirman jag köpte bilen ifrån,för dom skulle laga felen..men om jag måste köra bilen ända dit så blir det bökigt,för det är många mil bort. Nu är det ifs. lite tur att jag inte fått min skitbil såld ännu, då jag troligen måste lämna in den andra på verkstad ett tag.
Har börjat med sleepisar igen..kan somna med hjälp av dom,men vaknar mitt i natten och kan inte somna om ordentligt,vaknar titt som tätt.Drömmer helt sjuka drömmar.
Inatt (imorse) drömde jag att jag var sååååå svag! Jag välte mattallriken jag höll i,för jag orkade inte hålla i den,jag fick hjälpas upp för trappor för orkade inte själv,jag ramlade bara då någon gick förbi o nudda mig och orkade inte ta mig upp igen. Kl. 08.00 tog jag en ny insomningstablett,fixade inte och vara vaken,nästa gång jag såg på klockan så var den redan 13.10.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar