måndag 2 juli 2012

Jag = fel

Jag träffade en ny bekant i torsdags,en kvinnlig sådan.Men jag är för GALEN,konstig,udda för att klara av och vara normal med någon,ihop med alkohol blir det ännu värre. Det KUNDE ha blivit så rätt och jag tyckte om henne,hon var lugn och bekväm och umgås med. Själv så kacklade jag som värsta hönan,blir så då jag inte träffat människor på flera dagar. :-/ Så då drack jag i torsdag och även i lördags..hej o hå vad min lever lär må. Får minnesluckor lätt numera också,eller har alltid fått det ganska lätt,men tycker det har blivit värre senare tid.Kommer ju knappt ihåg saker då jag är nykter.
Arbetsdagen gick ganska bra idag,trots att dom hade ändrat lite där och jag gillar inte förändringar har jag märkt. Men gillar att jag får jobba självständigt där. (Ensam)

1 kommentar:

  1. Sen finns det ju människor som gillar dig trots att du är galen...eller kanske för att du är det. I vilket fall så gillar jag dig som du är åtminstonne din personlighet för det är klart att jag inte gillar din sjukdom...KRAM vännen.C

    SvaraRadera