måndag 20 augusti 2012

Hur mår jag egentligen??

Får gråtattacker,kommer helt plötsligt,utan egentlig anledning.Imorse i bilen på väg till jobbet och nu när jag kollade posten och fick se att jag fått en ny kontaktpers. (kurator den här gången) på Carema.Fast tiden är först den 1/10..kl. 10.00,vilket är en tokig tid med tanke på min arbetsträning. :-(

Men jag sväljer...vill inte gråta,jag kanske inte kan sluta om jag börjar..har mått så bra länge nu.
Slet mig trasig på jobbet idag,det finns nästan ingen folk där nu.Sommararbetarna har slutat,några är på semester och några har gjort sin tid där. Så blir sjukt stressad och vill hinna med all deras jobb som inte blir gjort nu. Nästa vecka har jag tänkt förlänga mina arbetsdagar...måste.

Har börjat "banta" idag också. Var lite jobbigt då jag slet så hårt på jobbet o hade bara med mig ananasjuice (osockrad) och Nutrilett. Men man vänjer sig väl snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar