tisdag 21 augusti 2012

Jag är irriterande "duktig"

Idag snäste en snubbe jag arbetade med,då jag började STRESSA honom..Hade velat bita tungan av mig,men tror att det var bra att han blängde o sa -Ta det lite lungt!

Det enda som snurrar i mitt huvud nu är HETSÄT!!! Men..näääää! Jag måste vara stark,jag måste lyckas gå ner utan att spy,annars kommer jag aldrig ifrån det här...förstör mina tänder,ser svullen ut i ögonen osv.
Andra "bantardagen avklarad...tog sleepis nu,innan jag hinner bli alltför frestad av något.
Shit pomfritt..har alltid inbillat mig att jag är stark psykiskt..kanske är jag det,men det är sjukt kämpigt.Har ju gett upp o kunna klara mig utan sleepisar..2nätter max,sen får jag sug efter dom och ger efter det suget.

Har haft nedvärderande drömmar 2nätter i rad. Ena handlade om arbete o arbetskompisar,som inte tålde mig,så jag flyttades till en källare-Hon föreståndaren påstod (i min dröm) att JAG sagt att jag inte gillar att jobba med tjejer,fast sanningen var att dom sagt att dom inte stod ut med med. Så jag skulle trava stenbumblingar som mitt jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar