torsdag 11 oktober 2012

Min hjärna börjar ryka snart!!

Min hjärna svämmar över av tankar,saknad,idéer. Vi hade förbättringsmöte på jobbet idag,där pluppade det inte upp så många kreativa idéer,men SEN när jag kom hem..så,plupp,plupp,plupp..som stora bajskorvar kom ena idén efter den andra upp. Skrev en lista o åker kanske till jobbet redan imorgon med den,trots att jag ledig ,är så sjukt otålig jämt,vill få saker ur världen o TANKARNA,ibland hjälper det o bara skriva ner dom,men ibland måste det hända mer.

Sen så diskuterar vi kött..djur..mm. på Linas blogg http://handleder.blogspot.se/ och även där är jag otålig med att få fram mina tankar,åsikter...vilket mest bli osammanhängade svammel. :-/
Är sjukt otålig då jag spelar fw. också...en del lägger ord så sällan att det kryper i kroppen på mig medans jag väntar på nästa drag.
Hmm? Är det speedade perioden på g kanske? Jag tror det...

 Två typer från "förr" hörde av sig idag..den ena fd.klasskompisen har försökt ringa flera ggr., men jag svarar aldrig,nu messade han -Ring,snälla. När jag kommer fram till varför jag ska...så gör jag det.
Sen skrev hojdejten ett litet kort mess...obetydlig,så VARFÖR gjorde han det? För att jag ska tro att han bryr sig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar