måndag 8 oktober 2012

Deras förlust?

Gjorde bort mig för min ev. blivande kk.Så där är det kört..innan vi ens hann träffas.
Har idag börjat kampen om att dom ska anställa mig där jag arbetstränar...men just nu känns VARFÖR ska jag...deras förlust om dom inte gör det. En bad mig skriva ett brev..som dom skulle skicka vidare. Men...orkar inte...
Har kännt mig orolig i kroppen,ångestfylld, idag. Men klarade av min arbetsdag trots det.Klapp,klapp på axeln.
Gjorde barnsliga saker i fyllan i fredags,kastade bla. ner en jävla massa fimpar ner till grannarna nedanför,mest för att "idiotbitchgrannen" skulle få skit för det. Hon röker,det gör inte jag.Spottade även på hennes parabol.
Ser grotesk ut...kunde inte ens åka o handla igår,för jag klarade inte av o visa mig för någon. Var däremot i skogen o gick o fotograferade lite...det var tokmysigt.
Livet är BORING...o så även jag!!

1 kommentar:

  1. Hahahaha, boring, nä det tror jag inte.....det roligaste jag läst på länge med grannen, ROCK ON, det är så dom ska tas gnälliga grannjävlar :)

    KRAM!!

    SvaraRadera