fredag 26 oktober 2012

Skära sig själv..

Jag har aldrig skurit på mig själv med rakblad. Men nu,så har vi mattknivar på jobbet,som vi behöver för att öppna kartonger mm. Och jag blir frestad att RÅKA skära på mig själv med den. Håller den i handen hela tiden,vad jag än gör,är oaktsam med den...gillar när den rispar till min hud.Har flera ggr. haft den farligt nära halsen,då jag lyft upp saker osv. När jag jobbar med mattkniven,så är jag helt ensam i ett rum och har mina fantasier om att dom ska hitta mig där,när jag blödit till döds.

1 kommentar:

  1. Många kanske skulle reagera på ett annat sätt, men jag uppskattar din blogg. Den är lite brutal och otroligt rakt på sak. Känner igen din känsla & tanke.. många gånger jag velat göra saker med mig bara för att, samtidigt som jag mår som djupast dåligt. Självklart testat på en massa skit grejer med.. men just bara hur du beskriver de i detta inlägget kan jag relatera till. Inte för att jag stödjer det, utan hoppas du kan dra dig ifrån skiten så gott det går, men behövde bara säga det. Folk får tycka att man är sjuk i huvudet, för det är sjuka tankar, men å andra sidan så är inte livet perfekt för vissa av oss, och de är såhär världen ibland skapar oss till att tänka. Stor kram!

    SvaraRadera