måndag 1 oktober 2012

Tungt med möten

Alla möten..samtal man går på gör slut på mig. Det känns som man har skrivit prov på 8timmar typ. Träffade min nya kurator på Carema idag,en trevlig o saklig kvinna..inte lika "mjuk" som mina tidigare kvinnliga terapeuter,men helt okej. Det är något konstigt med dom besökrummen där..Hon var o hämtade kaffe åt oss,precis när jag kom och jag började gråta när jag satt ensam där i rummet!! Why liksom?
När jag träffade min första kurator,så började jag lipa redan innan jag kom in till henne. Det är väl nån slags spänningar som släpper+ att jag är lite nöjd med mig själv att jag äntligen försöker få hjälp åtminstone.

Brorsans kompis var här i fredags..han söta,ordentliga typen. Vi kollade på lite porr mm. men ingenting hände..jag fick en kram (eller tog en kram) när han kom o när han gick..that´s it.
Sen åkte han hem o sms:ade om hur kåt han var,att han ville att jag skulle skicka bilder på mig själv som han kunde runka till osv.+annat sex-messande om fantasier osv.

Har ca. 70kr kvar på kontot efter att räkningarna är betalda...jihooo! Party,party!! :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar