torsdag 1 november 2012

Arbetslös

Så nu är jag arbetssökande...frisk.
Direkt kommer fettopaniken igång,då jag inte rör på mig på ett jobb.
Jag är totalt barskrapad..och rädd för nästa månadsskifte då räkningarna ska betalas,hinner A-kassan komma igång och hur mycket får jag?!

Ordentliga svenssonkillen (brorsan kompis) sms:ade idag och frågade bara -Har du kondomer hemma?
Jag skrev- Ha,ha..vad är det för fråga? Han svarade-För jag vill veta.Vaselin?Finns det någon villig trång rumpa tro?
Det visade sig att han o tjejen gjort slut med varann.
Hans sista sms lydde: -Om vi skulle bestämma oss för att träffas och knulla..så skulle jag köpa 30pack kondomer och pippa på dig så det skulle lukta bränt gummi.Ha ha (hans ha ha).



1 kommentar:

  1. Själv var jag tjänstledig för att vara arbetslös ett tag :) Det är skumt, nu är jag bara arbetslös, och hamnar när som helst i fas3, därför har jag varit hos läkaren i veckan för att se om de kan sjukskriva mig iaf halvtid, men hon tyckte ja skulle ha hel sjukskrivning, får se om fkassan tycker hennes bedömning är ok ...alltid lika intressant nuförtiden :(
    Hoppas det löser sig, och att du lyckas hitta ett jobb. När jag gick över från sjukskrivning till akassa så blev det inget glapp i utbetalningarna, hoppas du slipper det med, fan inge roligt när man är ensam och ska klara sig själv.

    SvaraRadera