torsdag 8 november 2012

Kondom-mannen

Ska börja kalla brorsans kompis,den ordentliga svenssonkillen för kondom-mannen.
Han ska komma och hälsa på idag.Han hade haft det jobbigt igår med sin sambo (exet) och ville komma hit redan igår,men jag svarade inte på hans sms.Han åkte till min brorsa istället o sov över där o ska alltså komma hit idag.
Men jag ska INTE trösta han på det sättet.

Var på Carema igår..grät som vanligt..efteråt var jag helt utmattad som vanligt. Tänkte avsluta besöken där,men fick en ny tid nästa vecka,så fortsätter väl ett tag till.Hon pratar med hjälp av känslodiagram,ritar hur jag mådde/kände mig vid en specifik händelse osv. Och det kom faktiskt fram en oväntad sak,som jag inte tänkt på tidigare. Att jag stänger av mig själv då jag blir "utnyttjad" eller illa behandlad och är "avstängd" ganska långt efteråt.
Sen att jag tar för givet att alla lämnar mig,var ingen nyhet.Inte heller att jag bara GER,GER,GER och kan aldrig ta emot något själv.OM någon ger mig något,så känner jag att jag är i tacksamhetsskuld och vill "betala" dubbelt tillbaka.

1 kommentar:

  1. Jag hoppas att du kan hålla männen ifrån dig som bara tar från dig och utnyttjar dig. För det är inte närhet och kommer aldrig bli. De är antagligen mycket sjukare än du, men har ingen som helst självinsikt. Samtidigt förstår jag att det måste kännas hopplöst att vara så ensam. Det låter mer som att du behöver nån att bara vara med. En manlig kompis. Tror fortfarande du ska leta bland halvtöntarna, om möjligt, och kanske hålla på sexet tills ni har dejtat ett tag tills det finns nån själslig närhet. Är han för ostylad, kanske det går att fixa till.

    SvaraRadera