fredag 30 november 2012

Tjatare

Jag FÖRSTÅR mig inte på en del män. Det finns en man,som är gift..(tror jag iaf.),som jag träffade 2ggr för drygt 9år sen!! Bara för sex...Han tjatar fortfarande om att få träffa mig igen?! Att han orkar,för jag har ju nobbat honom i 9års tid...han ser bra ut,är välbärgad och jag vet att han träffar andra kvinnor o även par.Varför vill han fortfarande ha MIG??
HD-mannen träffade jag för ca. 1,5år sen..one night..och även han tjatar om att få träffa mig igen. Och nu när jag har litegrann lovat att det kanske händer,så skriver han HELA tiden om hur underbart skönt vi hade det,den natten och han kan inte vänta tills nästa gång.
Kondom-mannen vill komma hit imorgon igen och bada med mig?!
Jag känner på mig att allt kommer att bli precis som förut. Knull o sugdockan -is back in business!
Får se om det här knullfria året ändå har förändrat mig något. Att jag kanske KAN säga nej och kräva mer av dom också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar