måndag 3 december 2012

Down..

Mår ingen roligt. Känner mig FUL,ugly dugly!! Tråkig,deppig,fet...TRÖTT! Orolig...
En "sån" period igen alltså.
Spyr varje kväll..Skulle bara vilja ligga i sängen,dygnet runt om det inte gav mig mer ångest.
Några män vill träffa mig...men jag känner mig CERO-sexig och vill inte skrämma nån med mitt groteska utseende.Tycker jag till o med stinker gammal FITTA!
Imorgon ska jag träffa jobb-coachen igen...jippii!! (not)
På ons. har jag ett annat möte.
På torsdag ska jag träffa läkaren..Jihoo! (yes)..hoppas hon skriver ut sleepisar utan problem! BEHÖVER!
På fredag ska jag försöka orka åka o träffa en gammal klasskompis,hoppas jag känner mig bättre tills dess.

1 kommentar:

  1. Du var jättesnygg i lördags och har enligt mig aldrig sett grotesk ut...men förstår om du inte känner dig sexig när du har den bilden av dig själv. Hoppas dina möten går bra och att du efter en natts pillersömn kommer iväg på fredag...Kram C (Du luktade inte gammal fitta heller)

    SvaraRadera