torsdag 6 december 2012

Läkarbesök

Jag har nu 2gånger träffat en läkare på Carema som lyssnar och pratar! Så mycket att det blir jobbigt,för han ger sig inte,han sätter sig inte bara framför sin datorn o skriver ut mediciner!!Sist så var han mer stressad,men idag var jag inne hos honom nästan en TIMME!!Kan ni fatta,läkarbesök på en TIMME!!!
Han ska boka in mig på en DBT-"kurs",fick 60st sleepisar och propavan+Atarax..han bokar en ny läkartid om ca. 3månader.Han hade även skrivit en remiss för mina ätstörningar,men jag tackade nej,för den är inne i stan och jag vill inte köra bil dit varje gång...Sen skrev han brev till soc. om att jag behöver ekonomisk hjälp för mina besök hos dom. Självklart slutar även han där hos Carema..vad annars,alla duktiga o hjälpsamma slutar där.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar