söndag 17 februari 2013

Det går upp o det går ner...

Yes! Klumpen på bröstet/magen är borta just nu! Känner mig ganska pigg o energisk.Planerar tillomed!
Hade jobbiga drömmar inatt,där jag kände mig värdelös..maler även arbetsveckan i huvudet,allt jag gjort o sagt...men kan nog släppa allt det o ta nya tag nu.
Börjar bli månadsslut,vilket innebär att räkningarna ska betalas,vilket oroar som vanligt..men kommer o fixa även det på nåt sätt..Nångång vänder det kanske och jag får en RIKTIG lön igen o kan betala av smålånen/kontokortsskulderna jag varit tvungen o ta under dom här arbetslösa skitåren.Jag får ca. 5000kr/mån mindre nu (efter skatt),då jag bara praktiserar o fk. betalar min ersättning ..och det känns.
Tror det blir ännu en sommar utan semester...men,men...får försöka orka.


1 kommentar:

  1. Så himla tragiskt att pengar ska styra allt. :( De som aldrig har haft problem med ekonomin kan inte förstå hur jobbigt det faktiskt är. :(

    SvaraRadera