lördag 16 februari 2013

Melankoli

Jag har legat i sängen..utmattad.Städade i köket,det var det enda jag orkat göra idag.Har ingen glädje eller framtidshopp..allt känns SVART,hårt,tungt och jobbigt.
Tror mer o mer på att jag är Bipolär...som har blivit värre dom senaste åren.
"Måbramänniskan" ville bli fb.vän igen..tidigare skulle jag blivit glad över det,men nu orkar jag inte ens bry mig,eller tänka-varför?
Jag sitter här nu o stirrar på orden jag skrivit...orden som är lika tråkiga som jag är.
Tänk om jag kunde vara en bloggare som skrev om glada färger,resor,trevliga vackra människor,kläder,fester mm. -Fast jag orkar inte ens vara avundsjuk på positivitet,lycka just nu...
Alla finns här av någon anledning påstår folk...
Jag finns här för att känna smärta o må dåligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar