söndag 9 juni 2013

Lek med piller som "hjälper"?

När jag mådde skit för ca. två veckor sen,så började jag ta Fluoxetin igen..enda medc. jag har här hemma,förutom 100st. blodtryckssänkande som en läkare skrev ut till mig. Tog maxdos i ren desperation,tänkte att om inte annat,så kanske dom har en placeboeffekt. Men nu slutade jag med dom igen,vill ju inte bli beroende! Eller bli någon jag inte är.
Men nu,3 dygn efter sista dosen så känner jag mig "overklig"..som om jag vore i en film.Alla sinnen är lite utanför kroppen..jag är KONSTIG!
Allt är inte okej med min hjärna..bara o konstatera,har blivit mer medveten om det liksom,förut tänkte jag inte så mycket på det..jag bara var som jag var,kände som jag kände,gjorde saker som jag gjorde.
Är ensam i min kaosvärld.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar