onsdag 25 januari 2012

Jag vet inte...

Jag vet inte riktigt hur jag mår.Känner mig lite tung i kroppen och lite tom i hjärnan.
Helgen närmar sig och jag har nog bestämt mig för att inte träffa någon än.Måste bli starkare innan jag ev. strular till allt med känslor igen.
Sen så vill jag inte heller slösa pengar på sprit och resor. Planerar en längre resa i påsk nämligen.
Sökte flera jobb igår...och idag har jag lite ångest över det och hoppas att ingen hör av sig än.Det svåraste var inte och maila dom,det svåraste kommer och bli sen när jag ska på arbetsintervjun.
Idag ska jag till arb. förmedlingen igen.Tänkte på det där också..VAD är det dom hjälper mig med egentligen??? Sist så kopierade hon 3st.sidor från datorn.
 Hamnar lite i moment 22 ang. lager och truck..För truckkort får man inte ta först man jobbat i lager i minst 3månader och dom lediga lagerjobbserbjudanden kräver truckkort. :((

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar