måndag 23 januari 2012

Svullo!

Jag har svullat hela helgen..utan att ens spytt,eller knappt ens tränat.  Har inte druckit en droppe alkohol. Sitter som besatt och spelar spel i datorn,för att inte tänka på nåt annat.
Imorgon ska jag fasta..MÅSTE!
Imorgon ska jag till arbetsf. också.
"Objektet" skiter i mig..svarar inte på mina mess och raderar allt jag skrev i hans gb. Så nu har jag ännu en VARFÖR tanke som kommer och mala i mitt huvud. :(
En skåning har blivit tok-intresserad av mig.Han vill träffa mig så fort som möjligt. Några till som vill träffas,men jag vet inte om jag klarar av och dejta. Har lite funderingar dock om jag ev. ska göra det nästa helg. Eller så gömmer jag mig hemma fram till vår.
Nu är det en vecka sen jag slutade med sömntabletterna,en vecka då jag inte kunna somna på natten ,utan först på morgonkvisten eller ingen sömn alls.

2 kommentarer:

  1. Man kan ju tycka att efter ett års skrivande så borde man åtminstonne ha vett att tala om varför man inte vill längre, är det nya som vill träffas eller gammla "tjatare" som vaknat upp igen?...Kram C

    SvaraRadera