onsdag 28 mars 2012

Beroende...

Nu har det hänt,det som jag fasat för i hela mitt liv..det som gjorde att jag inte vågat testa droger..för jag vill inte bli beroende av något/någon...och nu kan jag bara vara ärlig mot mig själv och säga att jag har blivit beroende av insomningstabletter!! Har inga hemma nu,men läkaren skrev ju ut fler igår,så jag behöver bara hämta från apoteket. Nu håller jag på och våndas...ska jag låta bli och hämta ut dom ett par dagar åtminstonde,så jag MÅSTE göra en paus..Men samtidigt blir jag nästan rädd,MÅSTE ha dom ikväll,speciellt nu när jag mår så här dåligt,jag måste kunna somna ifrån tankarna.
Många MÅSTE blev det...och jag HATAR måsten!

2 kommentarer:

  1. Jag är åxå beronde av insomningstabletter...skitsamma tycker jag, för jag får iaf sova några bra timmar varje natt.

    SvaraRadera
  2. Ja,lite så tänker jag också.Jag mår bättre då jag kan somna och inte vänder,vrider,stressar och tänker hela nätterna.
    Propavan tar jag inte så ofta,bara när jag vill sova bort en längre tid,om jag tar både insomningstablett och Propavan så sover jag tungt i minst 7timmar,vilket är skänt ibland.

    SvaraRadera