måndag 26 mars 2012

Kör på tills man stupar..

Det känns nästan som man sprang maraton med själen hela tiden,jag är så trött,jag har så ont (inuti),jag vill bara lägga mig ner och stänga av hela mig.Varför har vi människor ingen avstängningsknapp? Eller att vi kan koppla oss i vägguttaget och ladda batterierna som Hubotarna i *Äkta människor?!

Imorgon ska jag till läkaren ,så jag får nya sömntabletter iaf. inte så mycket mer han kan hjälpa med.

Jag skulle aldrig ha anat att det är så här SJUKT,så här jobbigt att leva som psykiskt sjuk/deprimerad/utsliten/ man blir verkligen inte tagen på allvar,ingen som BRYR sig om hur man mår,man MÅSTE klara av och söka hjälp/pengar,nästan tigga om det och skämmas...-Förlåt att jag är svag,jag SKA försöka skärpa mig,jag SKA börja jobba,jag SKA.........................................................................

Jag mår knappast bättre nu än vad jag gjorde för ett år sen,tvärtom,känns mer och mer att jag vill ge upp,jag ORKAR verkligen inte längre. Jag är SLUT som människa.

Ska börja arbetsträna hos myrorna och stället är en bit bort,så jag måste åka kommunalt (eller med bil).
Läkaren skrev ett intyg om att jag INTE klarar av och åka kommunalt,har inte gjort det ensam/nykter sen -80talet nångång.Jag får panik när jag inte har nån kontroll,jag är vilsen,även om jag skulle klara av och åka buss från en hållplats till sluthållplatsen,så vet jag inte vart jag tar vägen sen därifrån. Jag har nämligen Dyskalkyli,vilket påverkar mitt lokalsinne http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Sjukdomar-och-besvar/Dyskalkyli/

Men...då säger hon från fk. att jag MÅSTE öva,det är meningen att man SKA öva...SUCK!!!!!!! Dom får allt och låta så enkelt,jag är över 40år,tror dom verkligen inte att om det GICK,så skulle jag ÖVAT för länge sen,för det hade förenklat mitt liv. Jag blir så frustrerad av hoten om att -gör jag inte som dom säger,så blir jag av med rehab-pengarna..eller som i det här fallet milersättning för bilen jag kommer och behöva ta till Myrornas lokal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar