tisdag 27 mars 2012

Samma visa..

Var hos läkaren på Carema idag. Skakig och gråtande,berättade att allting är svart och att jag vet inte hur länge jag orkar,för det händer ingenting positivt i mitt liv.Jag är stressad och pressad av allt man MÅSTE klara av.
Han frågade om jag ville bli inlagd..jag svarade att jag kan inte just nu. Sen frågade han förstås om mediciner,om jag äter antidepp nu,vilket jag inte gör,för har inte hittat några som "passar".
Sa lite tyst till han också att det är en del i självskadeprocessen att jag inte TILLÅTER mig att må bra,därför tar jag aldrig (nästan) tabletter eller besöker läkare,för det är rätt åt mig att ha ont och må dåligt liksom.

Han skrev ut fler insomningstabletter+Propavan,Atarax har jag sen sist,som jag inte ens hämtat ut.
Jag funderar på lite om jag ska lägga in mig självmant över påsk,tror det skulle vara smartast. Påsken kommer och bli extra jobbig för mig,för jag hade bokat och planerat en Finlandsresa till en ex.bästis,men klarade inte ens av och betala resan igår,för jag tog "sleepisar" redan 18.30 för jag mådde så hemskt.
 Jag vet inte ens hur jag hade klarat av resan TILL båten,så det kändes ganska chansartat och betala resan som jag ev. inte klarar av.
Får se nu om hon blev sur och lämnar mig även hon..Vilket inte skulle göra mitt mående bättre precis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar