lördag 21 april 2012

Ångest!!

Ser ut som jag hade Parkinson,skakar.Har värsta ångesten...börjar oroa mig redan för nästa veckas jobb,VILL INTE! Ska utöka mina arbetsdagar med en halvtimme..låter inte som mycket,men det är mycket för mig.Ska även försöka ha en fikarast ihop med några från lagret..skrämmande,jag känner ju inte dom alls och alla andra känner varann och snackar och skrattar.
"Objektet" som jag skrivit med i över 1,5års tid,kommer och lämna sidan och försvinna ut i tomma intet,kommer och bli jobbigt, för även fast jag inte skrivit till på ett tag,så går jag in på hans sida varje dag och tittar på han.Puff så kommer han och vara borta ur mitt liv! :(
Hmm..tog lång tid och skriva allt det här..skrev bara fel hela tiden.

1 kommentar:

  1. hej sorgligast, är du intresserad av att vara med i ett försök att vara där för varandra i en gemensam blogg som vi använder när våra egna bloggar inte fyller vissa funktioner
    som t ex råd, känslan av att inte vara ensam och jag tänker mig att möjligheterna är större till och med. alla är vi ensamma, vissa mer än andra
    hör gärna av dig
    kram

    SvaraRadera