måndag 16 april 2012

Arbetsträning..

Nu har jag arbetstränat 2timmar hos Myrorna.En timme effektiv arbetstid. Fick hämta och väga ca. 200kilos "burar" med kläder. ÄLSKAR tungt jobb.Sen började jag ju som alltid stressa,för dom kom inte undan vid stationen dit jag rullade vagnarna,så tillslut hade jag ingen plats,där jag skulle ställa vagnarna. Då vill JAG ordna stoppet,var det än uppstod,för dom verkar inte känna någon stress där direkt.
Sen kom det en ny billass med klädburar strax innan jag skulle sluta och då blev det fullt och jobbigt för dom. Och det blev jobbigt för mig att kunna släppa allt då min arbetstid var slut mitt i kaoset.
Trots att dagens jobb var fysiskt lite anstängande,så var jag helt slut och tung i huvudet ...TRÖTT!
Kom ut på min raska promenad ändå. Det jobbiga är att jag lätt brister i tårar numera..så jag blir väl kallad lilla lipsillen.

1 kommentar:

  1. Svårt det där att släppa saker. Men så rätt och riktigt. Det heter ju trots allt arbetsTRÄNING!

    SvaraRadera