torsdag 19 april 2012

Ner o upp!

Igår var jag sååå jävla trött..Nu börjar jag bli stress-speedad. Hjärtat bankar och jag TÄNKER på allt möjligt..Vill KNULLA bort lite adrenalin,men får väl gå ut och promenera istället,för jag orkar inte träffa någon idiot-kuk.
Är väldigt alkoholsugen också..kommer inte och ha en till nykter helg känner jag.
Jag har stressat ang. en del frågor jag har nu när jag arbetstränar..hur blir det med ersättningen under dom dagarna jag är sjuk, och sen trodde jag min rehabersättning skulle ta slut innan arbetsträningsperioden är slut,så jag visste inte varifrån jag får pengar efter det. Tur att det går även att maila min fk. kontakt,behöver inte ringa..hon svarade på frågorna snabbt,så nu kan jag koppla av ang. det iaf.

Mitt  humör den här veckan har gått från ganska apatisk i måndags,ångest-gråt mående på tisdagen,väldigt skiftande mellan tårar och trött-apatisk igår, till irriterad,orolig,speedad idag. Har inga *må bra,stabila,lugna dagar som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar