torsdag 7 juni 2012

Ingen livslust

Jag är så jävla trött och orkeslös..tom och tråkig,vill bara ligga i sängen och sova och gör det nästan hela tiden.Har inga måsten just nu,avbokade det som jag skulle haft idag.Har tagit lite väl många sleepisar och tror att det gör att kroppen o knoppen reagerar så här,vill inte vakna riktigt,sköter inte ens min hygien och allt annat får också bara vara. GÄSP!
Drömmer en massa intressanta och konstiga drömmar..inatt drömde jag att jag födde en son.
Drömde om "Objektet"...mina drömmar tar mig platser jag vill vara på,mina drömmar ger mig känslor jag vill känna...därför jag "flyr" till min drömvärld. Här i verkligheten finns ingenting,bara krav på att man MÅSTE orka tjäna pengar för att överleva,överleva i ett innehållslöst mörker...som jag inte ens vill leva i.

1 kommentar:

  1. Första gången jag är inne här.
    Sorgligt det du skriver, men känner just nu samma sak. Hade inte brytt mig om världen rasade utanför.
    Med vänlig hälsning, felicia

    SvaraRadera