söndag 3 juni 2012

Sudda,sudda!!!

Jag vill må BRA,vara glad,optimistisk med framtidstro och drömmar.
Är trött på att vara ständigt orolig,nervös..rädd,ha mörka tankar,vara trött utan att kunna sova eller slappna av.
Vill sälja iväg min skitbil och hitta en bil som jag kan lita på,njuta av och köra med.Men ingen som gör jobbet åt mig,måste orka sälja o köpa själv.
Det här hemska vädret med stormen som var igår,gjorde inte saken bättre,blir lika stormigt inuti mig.
"Sötkuken" är singel igen och vill träffas..och bli avsugen...har svårt o säga nej till han.
Mina antidepp är slut så måste ta mig till apoteket idag...måste till tvättstugan och måste tanka bilen.
Ja...MÅSTEN...jag måste orka ta itu med så länge jag bestämmer mig för att leva.

1 kommentar:

  1. Du har i alla fall en som gärna följer med dig ochtittar på bilar...Kram C

    SvaraRadera