lördag 9 juni 2012

Morsan..

Min mamma kommer hit till Sverige nästa vecka och stannar en vecka.Men hon skriver att trots att det troligen är sista gången hon orkar resa,så har hon inte TID och besöka mig.Hon ska till min stroppsyrra och hjälpa henne och besöka hennes nyfödda barn.
Förra gången hon var här,så var hon nästan hela tiden hos henne då med..fick nästan tvinga henne och komma hit och hon stannade bara några timmar hon skulle till stroppsyrran då med,eftersom stroppsyrrans man var bortrest den dagen och morsan ville inte att hon skulle behöva vara ENSAM!
Skrev mess till morsan idag om hur jag känner det...att hon aldrig känts som en mamma för mig och nu är hon "sårad" över mina ord och tycker att hon får ta obefogat skit. Hmmm? Obefogat?? Hade det varit upp till henne,så hade jag troligen inte ens levt idag. Orkar inte bry mig...kan ju inte ändra på något ändå.Jag har överlevt utan föräldrars omtanke,trasig- men stark.

2 kommentarer:

  1. HON känner sig sårad ??? Den damen har ingen större självinsikt, hennes agerande är antagligen den största bidragande orsaken till att du mår som du gör :-(...Kram vännen.C

    SvaraRadera
  2. Jag har inte haft kontakt med min mamma på ganska många år, och det är fan det bästa som jag gjort...raderat henne. Jag mår bättre utan henne, man slipper gång på gång bli besviken och förbannad på henne...nu är hon ingen för mig!

    SvaraRadera