onsdag 1 augusti 2012

No good...

Mår ingen bra idag,vet inte om jag är på väg o bli sjuk eller vad..är helt vissen och deppig. Vaknade 03.00 inatt och fick ta en till sleepis för att kunna somna om...sen när mobilen ringde imorse,så sov jag jättetungt och kom inte iväg till arbetet..sov till 10.00 och kunde sovit längre om jag inte varit tvungen o gå upp då.
Nu ska jag ta en sleepis snart och lägga mig..är tung i huvudet och vill bara SOVA.Men vill komma iväg till jobbet imorgon..trivs faktiskt där ganska bra,trots att arbets"kamraterna" inte är direkt jippii. Som tur är så får jag oftast jobba ensam. Det värsta är känslan att jag tycker jag får "spydiga blickar",speciellt från kvinnorna.Men det är lite speciella människor,med många egna problem som jobbar där...så det är nog mest det som spökar.
Har blivit intresserad av en man ..från "Objektsidan"..en långhårig typ som inte bor alltför långt borta och han har både bil och motorcykel..NICE! Ska försöka orka träffa han snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar