söndag 29 juli 2012

Tårfylld dag

Ganska länge sen jag grät..men igår började dom rinna helt plötsligt. Var i Skåne och hade det underbart kul igen..skulle stannat där tills idag,men eftersom jag inte kunde somna/sova där,både pga. ovant ställe o så hade hon två st. katter som inte heller kunde sova och som höll mig vaken..så tänkte jag att det blir för tungt o köra bil i 5timmar om man inte har sovit på 2nätter,så jag valde o åka hem igår redan.

Idag är det en död väninnas födelsedag...och imorgon skulle en annan väninna (som hängde sig tidigare iår) fyllt år.

Betalade räkningar och blir så glad...för pengarna räcker..och blir en massa över till o med. Är ovan vid det,eftersom jag haft det så kämpigt i 1,5 års tid nu,enda sen jag blev sjukskriven och av med jobbet.
Blev lite orolig nu också,då jag reste och bara bensinen t/r gick på över 1000kr,men jag HAR råd med det nu och helt klart värt pengarna,behövde det,komma bort hemifrån och träffa lite andra människor också,inte bara min vän C o hans sambo. :))

Träffade en go/trevlig/kul man,som blev min kk där nere..(kysskompis) ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar