lördag 4 augusti 2012

Sleepis,sleepis take me away!

Jag tänker somna bort ifrån måendet igen.Vill egentligen inte,men vill inte börja gråta och grubbla o tycka synd om mig själv. Han min dejt har inte hört av sig minsta lilla PIP...så troligen är han inte intresserad.Det skulle bara några sekunder och skriva nåt,så jag vet att han tänker på mig,är intresserad av mig,eller hur????
Han var påloggad på msn,han måste ha sett när jag skrev gomorgon till han..men inget tillbaka.
 Jag vill vara någon annan..nogon som är mer mystisk...kanske blyg..pratar inte snusk...och berättar för mycket o öppet om allt ur i mitt liv. Munnen kacklar i ett.
Alla bara lämnar mig,ingen kan älska mig...jag är för komlicerad. Kommer o vara ledsen över det här ett bra tag...*varför frågorna pluppar upp i huvudet

1 kommentar:

  1. Men du, det kan ju vara en massa orsaker till varför han inte svara!
    Han kanske inte satt vid datorn just då, eller så kanske han inte hade tid och kände att om han svara så kanske du ville prata en stund och istället för att han då skulle va tvungen att säga "du, jag har inte tid att prata nu" så kanske han kände att det är snällare (eller vad jag ska säga) att inte svara.....så kan iaf jag göra om jag känner mig stressad, och speciellt om det är en person jag ännu inte känner direkt.

    Och det där med att vilja vara en annan, känner igen det.....käften glappar i ett på mig med, jag har oxå velat var mer mystisk, tystare, inte ta så mkt plats osv men jag har insett att jag ÄR den jag ÄR, och om jag inte duger som jag är så får det väl vara då! Därmed inte sagt att man inte kan ändra på VISSA saker.

    Jag blev jätteförvånad när en kille för ett tag sen sa till mig att "det är alltid så härligt att vara med dig, du har sånt härligt leende är alltid så glad", så det JAG uppfattar som en brud med mundiarré uppfattar kanske inte andra detsamma. Sägas ska att det är inte så att den här killen inte vet om att jag kan gnälla på massor av saker, men kanske är det så att bara för att jag pratar mkt och har lätt till skratt så uppfattas jag som glad och positiv ändå?
    Så se inte det som nån nackdel, se det som att det är sån du är, och säkert så uppskattas det mycket mer än vad du tror!

    Sen så är det väl såklart såhär i ärlighetens namn att om det är så att man vill träffa någon för nåt mer långvarigt så bör man nog tänka sig för när det gäller vissa saker. Inte så att man ska "lägga band" på sig eller förställa och låtsas vara nån man inte är, men man ska kanske låta den andre får ta del av en lite pö om pö så att säga ;)

    Försök oxå tänka att olika människor behöver olika tid på sig. Jag kan ju helt ärligt säga att om jag träffat en kille och han "slänger sig på" msn så fort jag loggat in typ en dag efter vi träffats så hade jag fått lätt panik :o

    Han kanske behöver lite mer tid på sig att "smälta" er date. Jag tror du sätter käppar i hjulet för dig själv genom att du utgår ifrån att en person inte gillar dig för att han inte hör av sig på några dagar, så är det inte!
    Det är ju början som är den känsligaste tiden för om nåt kommer utvecklas eller ej, och för att det ska KUNNA bli nåt så måste du ju ge killstackarn en ärlig chans.....att efter två dagar säga att han inte gillar dig är att nedvärdera dig själv, och det helt i onödan.

    Nä, nu intar du rollen av den mystiska kvinnan med ett EGET liv och is i magen, hon som ser det som en SJÄLVKLARHET att han kommer höra av sig, för varför skulle han INTE göra det??!! Isåfall så är det ju honom det är fel på och inte dig, eller hur :D

    KRAAAM

    SvaraRadera