fredag 21 september 2012

Fylls av tomheten....

Känner mig gråtfärdig...men försöker svälja.
Har spytt igen..så ätstörningarna har kommit tillbaks också,vilket det gör då jag måste straffa mig själv för att jag är en sån hemsk människa som ingen står ut med.......spy ut allt det äckliga som förpestar mitt liv.Hjälper bara för stunden ifs.Känner mig lite tom efteråt...nöjd liksom.Svårt o förklara,har inte funderat direkt själv varför jag spyr...för min del handlar det inte så mycket om att jag känner mig FET,lite,men det är mer nåt annat,som ligger djupare..Bestämmer mig för att NU,VRÄKER jag i mig mat,jag tuggar knappt,utan glufsar i mig som en stor karl som inte fått mat på länge,tårarna rinner,jag kvävs nästan i maten..sen väntar jag en stund och ser det vidriga innehållet spruta o fylla toastolen...sen fylls jag av tomheten.

En som inte ens vet om det har sårat mig..fått mig o känna mig ännu mer värdelös,hemsk.
Det är fredagskväll,men jag ska bara krypa ner i sängen o krama om min goseapa.
Saknar sleepisar nu,skulle behöva dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar