torsdag 20 september 2012

Jag vill uppleva lite kärlek,ska det vara så omöjligt?

"Måbramänniskan" skrev att han tänker ta bort mig som fb.vän eftersom hans brutta är sotis.Han har inte gjort det än,men skitsamma egentligen...han bryr sig inte om mig iaf. Han högg mig HÅRT i hjärtat för 1,5år sen o jag blöder fortfarande. :-( Det gör så ont! Han betydde så mycket för mig.

Brorsans kompis,söta svenssonkillen,sms:ade mig igår om att han hade en överraskning  till mig,ett paket o frågade om vi kunde fika nån dag,så kunde han ge den. Blev glad först,tills det kom fram att det var en porrfilm..eller flera.Sen började han fråga om jag hade filmer jag kunde byta med han,eller om jag kanske kunde byta filmen mot bilder på mig....Så var det med det.

Sötkuken har inte heller skrivit nåt efter mitt senaste mess.

Storebrorsan fortsätter med sin tysthet..snart 2år sen vi sågs senast.

Min motorcykeldejt har inte heller skrivit eller hört av sig längre.

Vaknade inatt av att jag skrek o grät,drömde en mardröm om knivar,blod o hemska män som ville skada mig.

Har spytt ut känslor ikväll igen..känner mig TOM.

2 kommentarer:

  1. Harrregud vilket sjukt pucko kommer med p-rullar i present? Klart det finns nån vettig man för dig också. Kan du inte börja leta bland töntarna på nån nätdejtingsajt istället? Och ha enbart (sexfri) mejlkorrespondens till att börja med? Se till att du känner någon slags kontakt innan ni träffas irl.

    SvaraRadera
  2. Jag tror inte det är så "klart att det finns".... Mina bekanta påstod det också för några år sen,men även dom har börjat inse att det kanske INTE finns någon för alla.Min *rätta,ligger nog begravd någonstans eller nåt.
    Jag är med på en dejtingsajt,men det funkar inte heller..får bara menlösa kommentarer där också o om någon skulle vara intressant,så bor han alldeles för långt borta.
    Sexfritt med någon man har jag aldrig fått uppleva o lär inte få göra det heller.En del utstrålar bara porrighet,vilket jag tydligen gör. Kul att du skrev lite till mig..inte så många gör det,som du märkt. :-)) Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera