lördag 24 november 2012

Lekte samboliv med en "sorglig" man

"Kondom-mannen" var här igår. Vi lyssnade på musik först,sen ville han ta ett bad med mig,vilket vi gjorde,myste i badet med tända ljus utan att röra varann,mer än att nudda där man inte kunde undvika det i ett trångt badkar.Sen gjorde jag middag åt oss.Men han började gråta efter badet,han kände sig "dum" mot sitt ex. eller nåt,efter att ha badat med mig. Tröstade o kramade om han och han fick ner sin mat tillslut.
Sen la vi oss sked i soffan o kollade på tv. och där böjade han smeka mig,vilket resulterade i att han sen tillfredställde mig,utan att jag fick göra nåt på han. Efteråt bad han om förlåtelse flera ggr. och åkte hem,skickade ett till förlåt sms..och blev sen "tyst".
Hmm? ..Jag vad säger man?..konstig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar