tisdag 20 november 2012

Saknar mina sleepisar!

VILL HA insomningstabletter o Propavan! Vill somna utan att ha huvudet fullt av jobbiga tankar.Vill kunna sova utan att vakna varje gång jag vänder på mig typ.Har inte ens fått någon tid till läkare längre!

Har haft en jävla massa skit med "måbramänniskans" idiot-sambo. Vilket resulterade i att jag återigen tog bort måbramänniskan som fb. vän.Han har gjort sitt val o får leva med henne.

Han kondom-mannen,har inte hört av sig nåt.

Jag börjar riktigt längta efter att få KNULLA med någon man,hårt och länge,tills man är helt slut och tillfredsställd. Kommer nog att kontakta någon av ex-kukarna,eller så går jag ut på jakt.

Mitt humör och mående går upp o ner som en jojo igen. Ena stunden är jag lycklig o har framtidshopp och så andra stunden vill jag HOPPA,ner mot ett mörker och försvinna,for ever!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar