lördag 24 november 2012

Vad är jag?...

ÄR jag Borderline..normal..bipolär...eller bara konstig??
Jag var inne i ett lyckorus idag..kände mig drogad..När jag gick bland folk,så var det som jag hade haft en ljusaura runt mig,gick stolt och rakryggad,kände mig som en gudinna.I bilen så var jag som i en annan värld..fortfarande som drogad,tänkte tankar om att jag borde gå ut o ragga,skulle få VEM jag vill,för jag är oemotståndlig!
Kom hem och såg på en skräckfilm om en kannibal.Då blev mina tankar bestialiska..smaka på mig..JAG vill bita hål på någon,göra någon illa!! SEXIGT! Djurisk sex/våld,som gör ont!! Utan känslor!
Nu börjar jag "knacka med mina naglar" igen...vilket jag gör då jag hamnar nånstans,där jag är vilsen,hittar inte mig själv. Vilket inte är så konstigt...för jag vet inte vem jag är...VAD är jag?!
Gudinna...levande död...sexdocka...oemotståndlig...skräp...osynlig..VAD...VAD?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar