måndag 24 december 2012

Min julafton..

Fick mail från storebrorsan..där han försökte förklara sig och sin frånvaro,han avslutade mailet med :
Jag önskar dig allt väl och hoppas att vi kommer att kunna minnas den här jobbiga tiden som en liten farthinder och inte mer.

God jul din Bror.
Fick även julhälsning från en "go-gris",som jag var besatt i ett tag för några år sen.
Min bästa julklapp var dock att jag hittade sleepisar..trodde dom var slut! Så min jullunch blev: 1st Zolpidem Hexal 10mg,3st Atarax 25mg och 2st Propavan 25mg...Nu ska julen sovas bort!
Har ätit frukost och spytt upp den...
HAPPY HOLIDAYS!?
PS:Äter varken julskinka el. prinskorvar,tyvärr så tror jag knappast att jag räddat livet på någon söt-gris för det, men OM om jag gjorde det..så GOD JUL på dig GRISEN! Hoppas du får massor med mumsigt idag du kan njuta av!! :-))

1 kommentar:

  1. hoppas du lyckades sova bort julen. själv har jag bara hetsätit och haft mer ångest än på riktigt länge. och hetsätit kommer jag inte ihåg senast jag gjorde heller.

    julskit.

    kram på dig.

    SvaraRadera