fredag 28 december 2012

Over and out..

Nu är julhelgen över för den här gången..den var lika tråkig som dom senaste två jularna innan dess..när jag var sams med brorsan,så brukade jag åka dit över jul.
Åker bort ett par dagar,till vännernas stuga ute på skärgården..blir där över nyår.
Måbramänniskan skrev idag o påstod att hans mobil varit försvunnen sen den kvällen han ringde..och att han skulle hittat den först igårkväll. Skitsamma..bara hans pucko IQ-fiskmås brud låter bli o messa mig i fyllan.
Har en kk nu..HD-mannen som jag kallat honom för...vet inte riktigt vad jag tycker om det än..men är bra på att låtsas tycka om allt,för att behaga.
Ikväll tar jag sista sleepisen,sen är dom slut o jag får inga med mig till vännerna..men det ska funka,måste pausa ändå..har tagit dom varenda kväll sen jag fick dom den 6/12+några extra på dagen några ggr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar