lördag 5 januari 2013

Borde ringa...

söka hjälp,prata med någon för jag faller i apatin igen,med svarta tankar.
Jag kom ut lite igår,men allt gick åt helvete o jag rusade hem o tog en näve med tabletter o somnade o sov bort hela resten av dagen. Sen var jag uppe nån timme o tog nya sleepisar o hade SJUKA drömmar.
Jag dog i drömmen,av en explosion..jag födde möss/råttor..dom pluppade upp som ägg med svansen före.Drog ut dom som en tampong och fick mer o mer panik för varje gång..blev skjutsad till VC och där gapskrattade alla åt mig o trodde jag hittat på allt.Födde upp en hårig mus framför dom,berättade att dom växte i mig,den första var jätteliten o naken o den här sista fullvuxen.Dom skrattade bara ännu mer o trodde jag stoppat in den sista musen.
Drömde även om en massa äckligakryp..
Måste vara Propavanet som gör det,för så blir varje gång jag tagit dom,hade bestämt att inte ta dom nån mer,men gjorde det i ilska igår.
Vill säga till HD-mannen att jag inte klarar av o träffa han nån mer.Att han väntar o tjatar,sätter ett press på mig..och då låser jag mig..våra träffar blir ett till MÅSTE liksom. Och sen vet jag inte om jag vill ha sex igen utan känslor..utan att få något mer än några minuters njutning...Men jag har så svårt att säga NEJ..speciellt när jag vet att han blir sur/less på mig.
Den här meningen gav mig en konstig rofylld känsla - "Lev varje dag som om det vore den sista - då kan du varje morgon tänka; Bara en dag till sen är det över."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar