söndag 16 oktober 2011

Helgen..

Nu har jag tillbringat helgen med fd.klasskompisen igen då. Har så mycket blandade känslor.Han håller på och frågar och pratar ihjäl allting,ställer en massa "krav". Tror hela tiden att jag är sur om jag är tyst...
Han sover mest hela tiden..eller så "leker" han med sin Iphone.
Jag har längtat efter att få spy..därför blev jag på ganska jobbigt humör nu ikväll,då han blev sen med att åka iväg. Tänkte bara på gårdagens rester jag vill äta och spy upp.
Han får mig även och känna mig ganska värdelös..eftersom jag inte jobbar,eftersom jag inte klarar av och vara lycklig..känns som han skäms för mig.Han vill även att jag ska färga håret jätteblont och få bort det rosa som jag har kvar från tidigare färgning...enligt honom så är det en "tokfärg". Jag får inte heller ha röda läppar och åka på kryssningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar