tisdag 18 oktober 2011

Skitmående..

Kom inte upp ur sängen först för ett tag sen..Hör det hemska ruskvädret utanför och mår så dåligt av det.Känns hotfullt på nåt sätt,som att någon stor man skulle stå framför mig och hota och slå eller strypa mig.Så jag drog täcket över huvudet och ville bli "liten och osynlig".
Sms:ade fd.klasskompisen och förklarade hur jag mår och att jag vill vara ifred idag.Han ringde nästan direkt och sa att han skulle försöka göra mig glad och komma hit och kramas!! -Han är för PÅ!!!!!!
Kom och tänka på en annan sak som säkert gör att jag känner mig stressad med fd.klassk. Han kommer ju HIT varje gång och sen jag separerade från mitt senaste samboförhållande för drygt 8år sen,så har jag åkt till snubbarna istället..har fått vara ifred här hemma,nu kommer han in i MITT revir,när han vill och jag kan inte säga nej!! Fast även om jag försöker så fattar han ju inte.
Jag mår så dåligt så jag spyr hela tiden,kunde inte ens behålla brunchen...hjärtat slår i 190.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar