måndag 17 oktober 2011

Känslomässigt förstörd!

Fan,fan,fan!! Är det JAG? Är det jag som förstör allting jämt? Kan inte jag leva i ett lyckligt,normalt förhållande? Till o med dom snällaste,blir "grymma" mot mig..vill äga,vill ändra,vill styra.Jag känner mig verkligen som en Geisha,som bara finns till för att behaga,en nickedocka/knullosugdocka.
Fd.klasskompisen har ringt 2ggr. idag...sagt hur mycket han saknar mig,vill komma hit..undrar om jag fortfarande är SUR på honom?!!! Jag HAR inte ens varit sur! Lite stressad och haft tankarna på annat håll.Är rädd och tycker allt går för fort och är utanför min kontroll.Han frågar om jag saknat honom ens lite?! Frågor som en tonåring skulle ställa.Känner mig falsk,vet inte vad jag ska säga.
Är rädd för att fastna i ett uselt förhållande igen,bara för att inte våga göra slut,vara elak,såra..nöjer mig med det jag får.
Han har ju inte ens separerat från sitt ex. än.hon bor kvar i deras hus.Dom pratar inte med varann utan bara sms:ar jobbiga spydiga sms.
Har hetsätit,druckit vin och spytt...kännt för att ta sömntabletter och somna bort från allt igen.Trodde vinet skulle ta bort matsuget,men hade en skål med tacochips här,som vann...så nu är vinet och chipsen utspydda.Brukar inte vilja dricka då jag mår dåligt,men just nu vill jag supa mig redlös...ta en massa tabletter,bara försvinna....

1 kommentar: